Jouw merk wil je laten groeien

Of je nu aan de basis van je merk wilt bouwen, strategisch wilt groeien of je zichtbaarheid groots wilt aanpakken. Voor elke ambitie is een passende aanpak om jouw merk te laten groeien. Welke aanpak past bij jou?

Op koers

Met jouw merkfundament
€1.750,-

Excl. btw

Voor ondernemers die hun merk helder en doelgericht neer willen zetten.

  • Analyse & positioneringssessie
  • Merkwaarden & waardepropositie
  • Doelgroep & persona’s
  • Marktanalyse & UBR’s
  • Strategisch positioneringsadvies

Resultaat: een stevig merkfundament dat richting geeft aan je communicatie en bedrijfsontwikkeling.

Groei

Met een heldere strategie
€3.250,-​

Excl. btw

Voor ondernemers die hun merk willen laden met een duidelijke strategie en zichtbare aanpak.

Op koers-pakket, plus:

  • Merkstrategie & kernboodschap
  • Marktbepaling & doelgerichte positionering
  • Content- & communicatieplan
  • Templatestramien voor jouw kanalen zoals social posts en nieuwsbrief
  • Optioneel: creatieve briefing voor ontwerp (excl. ontwerp)
  • Heb je al een stevig merkfundament? Dan starten we hier.

Resultaat: van fundament naar zichtbare merkprestatie.

MERkmotor

Merkondersteuning
€999,-

Abonnement vanaf / Excl. btw

Voor ondernemers met een stevig merkfundament en heldere strategie die continu willen bouwen aan hun merk. Zonder er dagelijks aan te hoeven denken.

Abonnement:

  • Vanaf 4 uur per week aan merkondersteuning
  • Flexibel inzetbaar (strategie en uitvoering)
  • Campagnes, content, communicatie en analyse neem ik voor jou uit handen
  • Structurele evaluatie en bijsturing
  • Minimaal 3 maanden, daarna per maand opzegbaar.

Resultaat: je krijgt 1-op-1 ondersteuning (op afstand). Jij focust op ondernemen.

Werkwijze

Jij hebt het druk met ondernemen. Ik zorg voor een sterk en zichtbaar merk. Dit doen we op een praktische en doelgerichte manier. Afstand is geen drempel, want online kunnen we ook vele stappen zetten.

Kennismaking

We starten met een persoonlijk gesprek waarin ik jouw wensen, doelen en uitdagingen verken. Dit helpt om te bepalen of er een goede match is en vormt de basis voor een op maat gemaakt voorstel.

Kick-off

Na akkoord op het voorstel bespreken we het plan van aanpak. We maken afspraken over communicatie, beschikbaarheid en de tools die we gebruiken, zodat onze samenwerking soepel verloopt.

Aan de slag!

Met een helder plan en duidelijke doelen gaan we van start. Of het nu gaat om branding, campagnes, contentcreatie of andere marketingactiviteiten, ik zorg voor zichtbare resultaten die passen bij jouw merk en doelgroep.

BrandBuddy - jouw persoonlijke VA - marketing en communicatie - merkstrategie

Heb je vragen of wil je meer informatie?

Neem dan contact op met jouw BrandBuddy.

Veelgestelde vragen aan BrandBuddy

Voor ondernemers (zzp of klein mkb) die willen groeien, maar niet precies weten hoe ze zich duidelijker kunnen positioneren of zichtbaar kunnen worden. Marketing en communicatie hoort bij ondernemen, maar er is vaak onvoldoende kennis of weinig tijd voor. Als ondernemer wil je je focussen op waarom je onderneemt.

Het pakket ‘Op koers’ helpt je bij het neerzetten van het merkfundament van jouw bedrijf. Wil je als ondernemer vervolgens je merk gaan laden en een effectieve strategie? Dan kies je voor het pakket ‘Groei’. Wil je langdurig ontzorgd worden in je marketing en communicatie? Dan past het pakket ‘Merkmotor’ (abonnement) bij jou. Uiteraard kunnen we geheel op maat werken. Ik luister naar wat je nodig hebt.

Ja, zeker. Op basis van jouw merkverhaal en doelgroep maak ik een contentplan dat past bij jouw stijl en doelen. Denk aan formats, thema’s en een overzichtelijke contentkalender, zodat je gericht en consistent zichtbaar bent zonder steeds opnieuw het wiel te hoeven uitvinden.

Dat hangt af van het gekozen pakket en de gewenste frequentie waarin we samenwerken. Een ‘Op koers’ en ‘Groei’-traject duurt meestal zo’n 4 tot 6 weken. Een abonnement is flexibel en kan per maand worden aangepast.

Een traject kost je gemiddeld 1 tot 2 uur per week, afhankelijk van het pakket. Ik werk zelfstandig en gestructureerd, zodat jij vooral hoeft mee te denken op de momenten die ertoe doen. Zo houd je grip zonder dat het je agenda overneemt.

Geen probleem. In een vrijblijvende kennismaking kijk ik met je mee naar waar de meeste winst ligt en welk traject past bij jouw situatie.

Ja, dat kan. Ik bied praktische ondersteuning in abonnementsvorm aan, bijvoorbeeld voor content, social media posts, mailings of website-onderhoud.

Zeker. Vaak zit het niet in het design, maar in het verhaal en de richting. Samen zorgen we dat jouw merk weer klopt, ook in de middelen die je al hebt.

Ja, zeker. Op basis van jouw merkverhaal en doelgroep maak ik een contentplan dat past bij jouw stijl en doelen. Denk aan formats, thema’s en een overzichtelijke contentkalender, zodat je gericht en consistent zichtbaar bent zonder steeds opnieuw het wiel te hoeven uitvinden.

Veelgestelde vragen / Merkscan

De merkscan is een korte analyse van jouw merkfundament. We kijken naar je zichtbaarheid, boodschap, doelgroep en positionering. Je krijgt direct inzicht in waar winst te behalen valt.

Na de scan weet je of je merk nog klopt bij wie je bent én waar je naartoe wilt. Je ontvangt concrete adviezen waarmee je meteen aan de slag kunt. Strategisch én praktisch.

Voor ondernemers die merken dat hun merkverhaal niet meer scherp is, of die willen groeien maar niet weten hoe ze zich sterker kunnen positioneren.

Je vult een korte vragenlijst in die is gericht op het in kaart brengen van jouw bedrijf. Dan ga ik aan de slag met het uitvoeren van de scan. Tot slot plannen we een online gesprek (30-45 min). Daarin geef ik je direct feeback en suggesties voor verbetering.

Ja, de merkscan is vrijblijvend en kosteloos. Het is mijn manier om ondernemers te helpen hun potentie helder te krijgen — en te laten zien wat ik voor je kan betekenen.

Je bepaalt zelf of je verder wilt werken aan je merk. Ik denk graag mee over een passend vervolg, maar je zit nergens aan vast.

“Succes is…
jouw hart volgen.”

En focussen op waar je écht goed in bent.